sobota, 18 kwietnia 2015

Over and over again.

Hej!

Zdziwieni nowym, kolejnym blogiem, co? A może bardziej zaskoczył Was brak opowiadania, które ociekałoby miłością i słodkością? Tutaj nie będziecie płakać czy śmiać się. Tu możecie jedynie gotować się ze złości i wylewać swe żale. Dlaczego? Bo sama będę tutaj pisać co leży mi na sercu. Nie, nie będzie to pamiętnik o moim ciekawym życiu albo obiedzie, który właśnie zniknął z mojego talerza. Owszem, posty CIY (cook it yourself? Nie wiem, podpatrzyłam na grupie i utknęło mi w pamięci) pojawią się, ale nie będą nudne. Będzie to raczej poradnik jak NIE gotować. Zainteresowani, co? Mam nadzieję!
Wielu z Was pewnie mnie zna - z jednego opowiadania, drugiego, piątego, dziesiątego. Ten blog nie zmieni mojej miłości do literatury. Obiecuję Wam, że jeszcze będę Was zasypywać spamem na moim fanpage z opowiadaniami. Stworzyłam go po to, by móc gdzieś wylewać swoje żale polityczne, oceniać ludzi i kraj, a także pokazywać drogę do sukcesu. Tak, sukcesu. O tym w poście w przyszłości. 
Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i razem będziemy komentować bieżące sprawy. O stronę graficzną, czyli zdjęcia zadba S. Nie pytajcie kto to. 


Enjoy! xx


PS. Żadnego obs/obs czy kom/kom, a także głupiego "Fajny blog" i linku. Nie chcielibyście widzieć jak tracę cierpliwość. 
PPS. Jeśli mnie nie znacie, albo znacie słabo to odsyłam do zakładki "About me.".


Surprised by the new, the next blog, huh? And perhaps more surprised that there's not sweet love story? Here you won't cry or laugh. Why? I'm here because I write what is in my heart. No, it will not be a diary about my interesting life, or dinner, which just disappeared from my plate. Yes, posts CIY (cook it yourself? I don't know, I just saw it on the group and it stuck in my memory) will appear, but it won't be boring. Rather, it'll be a guide on how NOT to cook. Interested, huh? I hope so!
I'm pretty sure many of you probably know me - from the first story, the second, fifth, tenth. This blog won't change my love for literature. I promise you that you'll still overwhelm spam on my fanpage with stories. I created it in order to be able to pour out my grievances about political, evaluate people and the country and show a long way to success.Yes, success. I will write about this in a future post.
I hope that you'll be with me and we'll together comment on current issues. About pictures will take care my S. Don't ask who it is.

Enjoy! xx


PS. No f4f or comment/comment and the stupid "Awesome blog" and link to your blog. You don't want to see I'm losing patience.

PPS. If you don't know me, or know little I refer to the "About me.".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz